Opgaves/Opzeggingen lidmaatschap

Laan der Kruisheren 125
9617 EM Harkstede
E-Mail: ledenadm.argus@gmail.com

Opzeggen lidmaatschap (informatie i.v.m. wetswijziging “opzeggen lidmaatschap” ingaande per 01-12-2011)
Beëindiging van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk of per e-mail, vóór 1 juni, bij Henk Cazemier (ledenadministratie). Voor zijn adresgegevens zie de hierboven. Indien het lidmaatschap na 1 juni wordt opgezegd wordt de contributie voor het aansluitende verenigingsjaar + de eventuele hieruit voortkomende kosten (bijvoorbeeld boete terugtrekken team) in rekening gebracht.
Bovendien wordt niet-betalen van kosten gemeld bij de Nederlandse Tafeltennisbond, wat kan betekenen dat u zich niet kunt aanmelden bij andere vereniging. Kortom: mocht je willen stoppen, geef dat op tijd aan! Je ontvangt een bevestiging van aan- en afmelden als lid van onze vereniging.
[ Zie: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stb-2010-789.html -> Wet van 26 november 2010, houdende wijziging van Boek 2 en Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek (stilzwijgende verlenging en opzegtermijn