Informatie voor nieuwe leden

Iedereen heeft vast wel eens getafeltennist op de camping, de kantine van het werk en/of buurthuis. Misschien vind je het leuk om het nog een te proberen. Bij tafeltennisvereniging Argus kan dat op alle niveaus (van beginner tot competitiespeler), voor jong en oud en bijna elke dag van de week in Harkstede, Scharmer en Hoogezand (klik hier voor alle speeltijden).
Op deze pagina vind je ook een overzicht van de contributie, echter voordat je je definitief aanmeldt kun je altijd zo eens langs komen en meespelen om te kijken of tafeltennissen ook wat voor jou is. Kom eens langs!! Voor meer informatie kijk je hier of kun je contact opnemen met één van de bestuursleden of bellen met Sietze Greydanus op 06 55 816 816.

Opgave lidmaatschap/competitie
Opgave voor het lidmaatschap danwel competitie geldt voor de duur van één verenigingsjaar, te weten van 1 september t/m 31 augustus. Daarna worden beide aanmeldingen steeds stilzwijgend verlengd met één jaar. Wil je lid worden? Het opgave formulier staat onderaan deze pagina.

Opzeggen lidmaatschap
Beëindiging van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk of per e-mail, vóór 1 juni, bij Henk Cazemier (ledenadministratie):

Ledenadministratie
Henk Cazemier
Laan der Kruisheren 125
9617 EM Harkstede
Telefoon: 06-53928232
e-mail: ledenadm.argus@gmail.com

Indien het lidmaatschap na 1 juni wordt opgezegd wordt de contributie voor het opeenvolgende jaar + de eventuele hieruit voortkomende kosten (bijvoorbeeld boete terugtrekken team) in rekening gebracht. Bovendien worden niet-betaalde kosten gemeld bij de Nederlandse Tafeltennisbond, wat kan betekenen dat u zich niet kunt aanmelden bij andere vereniging. Kortom: mocht u willen stoppen, geef dat op tijd aan! U ontvangt een bevestiging van aan- en afmelden als lid van onze vereniging.

Bijlage:
Opgaaf formulier nieuwe lid