Foutmelding

Deprecated function: Function create_function() is deprecated in views_php_handler_area->render() (regel 39 van /home/argus/domains/ttvargus.nl/public_html/sites/all/modules/views_php/plugins/views/views_php_handler_area.inc).

Recreanten

Tafeltennisvereniging Argus heeft altijd met veel zorg gekeken naar hun recreanten. Nu is het woord ‘recreant’ niet helemaal op zijn plaats, omdat de helft van de groep in de competitie uitkomt. Op donderdagavond van 20.00 tot 21.30 uur wordt er fanatiek gespeeld onder leiding van trainer Remco Bosma. In principe is iedereen deze avond welkom. Of je nu nog nooit hebt getafeltennist, of alleen maar op de camping, het maakt niet uit, kom eens langs en kijk rond. Misschien bevalt de entourage je en begint het te kriebelen om ook eens tegen dat kleine witte (gele) balletje te slaan.
Tegenwoordig bestaat de groep ongeveer uit 12 personen, variërend in de leeftijd van 18 tot 60 jaar. De trainingen hebben een speels karakter. Het eerste deel van de training bestaat uit gerichte oefeningen, waar vooral naar techniek en vastheid wordt gekeken. Na een korte koffiepauze worden er vervolgens onderlinge wedstrijden gespeeld. Eenmaal in de maand wordt de hele training besteed aan een toernooi. Overigens is er meestal na de training nog gelegenheid om vrij te spelen. Ook op de dinsdagavond is er training van 20:15 tot 21.00 en vanaf 21:00 uur vrij spelen.
Naast tafeltennissen staat ook de gezelligheid hoog in het vaandel. Na afloop van de training wordt er in de gezellige kantine nog een borrel gedronken. Eenmaal per jaar, meestal aan het einde van het seizoen, gaan de recreanten nog een avondje op stap.
Mocht je interesse hebben dan kun je contact opnemen met  of op donderdagavond langskomen in de sporthal De Borgstee in Harkstede. . Mailen kan ook: secretaris.argus@gmail.com