Algemene regels en mededelingen

Clubtenue
Alle competitie spelende leden zijn verplicht om in clubkleding (zwarte broek, blauw shirt) te spelen.
Alle teams spelen in shirts voorzien van het Argus-logo.
Nadere informatie over de clubkleding is te vinden op onze website.

Contactpersoon:                  Heidi Rozema
                                                              E-Mail: kledingcommissie.argus@gmail.com

Activiteiten
Voor de activiteiten binnen onze vereniging is een coördinator aangesteld. Voor vragen en/of ideeën kun je contact opnemen met Heidi Rozema. Zij is te bereiken via onderstaande gegevens:

Contactpersoon:                     Heidi Rozema
                                               Tel. 06-44395791                   E-Mail: activiteiten.argus@gmail.com

Toernooien
Alle uitnodigingen voor externe toernooien vind je op de website van onze vereniging.
Aanmelden voor een extern toernooi? Even contact opnemen met Remco Bosma
                                                              E-Mail: toernooien.argus@gmail.com

Voor de jeugdafdeling coördineert Norbert Schuur het vervoer en de inzet van coaches.
                                               Tel.                  E-Mail: competitiezaken.argus@gmail.com

Competitie (jeugd en senioren)

Wedstrijdformulier (senioren)
De aanvoerder controleert of alle gegevens juist zijn ingevuld, en zorgt ervoor dat bij thuiswedstrijden origineel en kopie en bij uitwedstrijden een kopie van het formulier bij de wedstrijdsecretaris komt.

Wedstrijdformulier (jeugd)
Bij uitwedstrijden van de jeugdteams is een begeleider verplicht. Deze dient de gehele wedstrijd aanwezig te zijn. Na afloop van de wedstrijd dienen de begeleider en de aanvoerder een handtekening op het wedstrijdfor­mulier te zetten. De aanvoerder neemt een kopie van het wedstrijdformulier mee voor de wedstrijdsecretaris. Vergeet nooit je bondsnummer op het formulier in te vullen.

Bij thuiswedstrijden is er altijd een zaalwacht. De aanvoerder zorgt ervoor dat het wedstrijdformulier juist wordt ingevuld. Na afloop krijgt de tegenstan­der een kopie. De zaalwacht zorgt ervoor dat het origineel bij de wedstrijdsecretaris wordt ingeleverd.

Afmeldingen voor wedstrijden
Kun je niet spelen wegens ziekte of een andere ernstige reden, neem dan zo snel mogelijk contact op met de desbetreffende wedstrijdsecretaris. Dan heeft die nog tijd een oplossing te zoeken.

Verschuiven wedstrijd
Wedstrijden worden in principe niet verschoven. De data staan lang tevoren vast en door wijzigingen ontstaan alleen maar onduidelijkheden.

Aanvangstijd wedstrijden
Als een wedstrijd later begint omdat de tegenstander niet op tijd is, dan wordt de daadwerkelijke tijd van aanvang op het wedstrijdformulier ingevuld, met vermelding van de reden van het latere aanvangstijdstip.

Betreden zaal met het juiste schoeisel
Het is niet toegestaan om met buitenschoeisel of met sportschoenen met zwarte zolen onze zaal te betreden. Ook bij andere verenigingen kan dit het geval zijn. Houd daar rekening mee.

Niet compleet of compleet niet op komen dagen van de tegenstander.
Als een team met een speler minder komt, dan wordt deze plek opengelaten op het wedstrijdformulier.
Komt van een team maar één speler of komt helemaal niemand opdagen, dan moeten alle gegevens op het formulier worden ingevuld. De wedstrijdsecretaris zal het formulier naar de competitieleider sturen.

Wedstrijdsecretariaat

Jeugdafdeling:
Norbert Schuur
                                               06-13087658        E-Mail: competitiezaken.argus@gmail.com

Landelijk- en Seniorenafdeling incl. noordelijke divisie:
Ewold Hamminga                  Oeverpad 259                         9613 AL  Meerstad
                                               Telefoon: 06-50434840          E-Mail: e.hamminga@home.nl