Sponsoring

Tafeltennisvereniging Argus is op zoek naar partners die de sportieve ambitie van Argus willen delen.
Samen met onze professionele trainers richten wij ons op het ontwikkelen van tafeltennistalent in Noord-Nederland.
De afgelopen jaren heeft TTV Argus een aanzienlijke groei doorgemaakt bij de jeugd (verdubbeling ledenaantal jeugd). Dit is uniek in Nederland.
Tafeltennis is een trainingsintensieve sport waarin veel tijd wordt gestoken door de sporters en begeleiders. De professionele ambitie die Argus heeft, wil ze ook benadrukken door een uniforme uitstraling van haar leden. Het is een streven van Argus om haar leden optimale omstandigheden te bieden om zo te komen tot topprestaties.

Om deze sportieve ambities van de club te kunnen blijven realiseren is optimalisering van het aantal trainingsuren noodzakelijk. Meer en intensieve training leidt tot ontwikkeling en betere resultaten. Gezien de inmiddels sterk verbeterde prestaties die nu reeds bij de jeugd bereikt worden, zijn zowel leden als coaches ervan overtuigd dat het halen van de hogere competities binnen handbereik is.

Wij als club willen het beste uit onze spelers halen.
U als ondernemer wilt het beste uit uw bedrijf halen. U wilt groeien en scoren!
Ook onze sporters zijn hier dagelijks mee bezig. Wij delen dus met u de ambitie en de mentaliteit om te winnen. Een samenwerking tussen u en ons leidt daarom zeker tot hele mooie resultaten voor beide partijen.

TTV Argus kent vele mogelijkheden om de eventuele samenwerking vorm te geven.

1. Advertentie in 2x per jaar te verschijnen clubblad.
2. Uithangen van uw bedrijfsvlag op wedstrijddagen
3. Sponsoring wedstrijdtafel gekoppeld aan naamgeving (bijvoorbeeld de bakker Jansen tafel).
4. Vermelden van bedrijfsnaam op tassen voor competitiespelers
5. Naamskoppeling Noordelijke Kampioenschappen
6. Subsponsorschap
a. Vermelding op briefpapier van de club
b. Bedrijfsnaam op wedstrijdkleding
c. Bedrijfsnaam op trainingspakken
d. Tafeltennisavond voor medewerkers van het bedrijf
e. Bedrijfsnaamvermelding op de website
f. Reclamebord in center-court
7. Hoofdsponsorschap
a. Bedrijfsnaam gekoppeld aan naam vereniging
b. Vermelding op briefpapier van de club
c. Bedrijfsnaam op wedstrijdkleding
d. Bedrijfsnaam op trainingspakken
e. Tafeltennisavond voor medewerkers van het bedrijf
f. Bedrijfsnaamvermelding op de website
g. Reclamebord in center-court

Graag zouden wij met u in gesprek gaan om samen te bekijken waar TTV Argus van toegevoegde waarde kan zijn voor uw organisatie.

Wilt u meer informatie neem dan gerust contact op met Frank Schuur 06-26746329